BEZPŁATNA WYSYŁKA STANDARDOWA NA ZAMÓWIENIA PONAD € 70!
Str. główna | Zaloguj się | Utwórz Konto | 0 Produkt - €0.00
www.restauracja-akwarium.pl
 
Str. główna ::  Dostawa towaru

Dostawa towaru

Witam, chętnie przyjmujemy zwroty w ciągu 15 dni od otrzymania. Jednakże możemy akceptować tylko zwroty z wadliwych przedmiotów, które są w oryginalnym stanie, nie zostały zużyte, zmienione lub wyprane, ze wszystkimi przywieszkami. Towar musi zostać zwrócony w jednym mailingu. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wielu zwrotów w różnych momentach z jednego zamówienia.
Powrót
Twoja satysfakcja jest tym, do czego dążymy. Oferujemy kompleksową politykę zwrotów. Zanim będziesz chciał zwrócić towar, skontaktuj się z nami w celu omówienia problemu. Kupujący jest odpowiedzialny za opłatę transportową za zwrócony przedmiot, a 15% opłaty manipulacyjnej zostanie potrącona z kwoty zwrotu, więc przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami w sprawie wszystkich pytań i wątpliwości. Zwrot zostanie zaksięgowany na koncie karty kredytowej w ciągu 25-30 dni po otrzymaniu zwrotów.
W celu wymiany proszę pamiętać, aby napisać NR ZAMÓW. oraz powód zwrotu na opakowaniu. Możesz zwrócić produkty w ciągu 10 dni od otrzymania produktów, a przedtem napisz do nas, aby otrzymać adres zwrotny. Muszą być zwrócone z oryginalnym opakowaniem, a my z przyjemnością zwrócimy lub wymienimy.
Wytyczna
1. Prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia przyczyny zwrotu i uzyskania autoryzacji zwrotu i adresu zwrotnego.
2.Przy zwracaniu towarów należy ostrożnie owinąć paczkę, ponieważ szkody / straty towarów podczas transportu do nas są na ryzyko klienta. Proszę podać następujące informacje wraz ze zwrotem: kod produktu / nazwa produktu, rachunek -do nazwy, adresu, nazwy statku, adresu, numeru zamówienia i szczegółowego powodu zwrotu.
3. Wszystkie zwroty są zalecane do wysłania za pośrednictwem identyfikowalnego przewoźnika. Nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za pakiety, które nie zostały odebrane, jeśli zostaną wysłane za pośrednictwem przewoźnika, którego nie można prześledzić. Zwroty muszą zostać wysłane z góry. Nie akceptujemy dostaw C.O.D.
Po otrzymaniu zwróconej paczki powiadomimy Cię o zwróconej paczce. Następnie musisz złożyć kolejne zamówienie na przedmiot, na który chcesz wymienić. Należy powiadomić, że tylko uszkodzone lub wadliwe produkty mogą zostać zwrócone do wymiany. Najpierw wyślij do nas wiadomość e-mail, ponieważ zwroty bez autoryzacji zwrotnej od nas nie będą akceptowane lub nie możesz uzyskać adresu zwrotnego. Wszystkie przedmioty można wymienić tylko na wymianę po równej cenie.
Anulowanie
Jeśli chcesz anulować zamówienie, napisz do nas na nasz adres e-mail serwisu w ciągu 8 godzin od złożenia zamówienia. Możemy jednak naliczyć ci niewielką opłatę manipulacyjną, jeśli nie możesz zaoferować odpowiednich powodów rezygnacji. Nie przejmuj się! Nawet po 8 godzinach nasza przyjazna obsługa klienta zrobi wszystko, co w naszej mocy, aby zapobiec przetwarzaniu i / lub wysyłaniu produktów, ale nie ma gwarancji, że będziemy mogli je anulować na czas.
Uwaga
Opłata pocztowa nie podlega zwrotowi. 15% opłaty manipulacyjnej zostanie potrącone ze zwrotu. Przetwarzanie może potrwać od jednego do dwóch tygodni, a co najmniej jeden miesiąc, aby kredyt pojawił się na koncie.
Powrót